Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Rongen - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Rongen - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: T

Blijf op de hoogte en volg Tom

03 Juli 2014 | Australië, Sydney

Goedenavond!!

Inmiddels zitten we 25 hoog, in het centrum van Sydney. Vlakbij Chinatown, (lees dichtbij erg goede Chinese en Japanse restaurants), Hyde park, en de haven.

In Beerwah hadden we een erg leuke dag. De Dierentuin van Steve Irwin was adembenemend. Goed verzorgde dieren in ruime vertrekken. We staan op de foto met 'n Koala, en ze hadden er ijsjes! ( ben benieuwd welk t meest indruk maakte op Noor. )

Na de dierentuin voor 'n kort nachtje op een camping in Brisbane.
Showground... Staat er in de HEMA-atlas, Vrij vertaald; soort van grasachtig weiland en grote parkeerplaatsen waar festivals en markten gehouden worden. Toilethuisjes passend bij eerder genoemde... Douches niet aan durven wagen..

Dus de volgende dag, koffie en gaan met die bananus.. Op naar Sydney.. Een mooie vlucht. Jammer dat de landing meer weghad van Patty Brard bij sterren springen. Tijdens het aanvliegen zeiden alle passagiers in koor "wow" bij iedere te snelle daling. Bij iedere beweging om de z-as hield iedereen massaal de adem in.. De kabinedruk leek daar gek genoeg tegen te kunnen. 'n grappig geluid... Het omgekeerde van "pffft".. Een naar binnengekeerde scheet,.. Een.. Naja miss moet ik het niet proberen te beschrijven.

Onze transfer chauffeur praat ons bij over de WK vorderingen. We kunnen vanaf nu de wedstrijden gaan kijken op onze kamer, ware het niet dat de uitslagen steeds in veelvoud binnenkomen d.m.v spotprenten via de groepsapp. Thanx!!

Inmiddels hebben we vaste prik om 's middags de Possums te gaan voeren in het park. We lunchen bij de Japanner, en dineren bij de Chinees..

Kennen jullie trouwens de mop van de drie die naar de dierentuin gingen? Die gingen niet want de "ferry's" staken.
Na een half uur wachten op de gratis bus 555, die ons twee keer laat staan omdat die volzit... Nemen we maar een taxi.
Ik weet niet wat erger is, dat de chauffeur net voor t instappen een flinke scheet geeft gelaten ( melange van ei, knoflook en iets wak nie kan thuisbrengen) of dat de chauffeur bij ieder rood stoplicht in slaap valt. Deze voortekenen in acht nemende trekken we ons vandaag maar terug in het app.. Lekker puree met erwtjes en een burgertje maken, Noor's lievelingseten...

Smakelijk ! No worries :)

• 06 Juli 2014 - 15:36

Selma:

Hallo alle drie, gaat goed met jullie he? Mooie foto's. Leuk Inge, de kaart naar Saar. Gister heeft ze haar 20 weken echo gehad, alles goed en het wordt een meisje. Ik ben heel blij dat alles, voor als nog, goed is.
    Heb haar voorgesteld,om het kindje Selma te noemen, maar Doeke noemt Saar Selma als hij boos op haar is, dus dat wordt het weer niet. Hoop jullie gauw te zien.
    Liefs, Selma

• 11 Juli 2014 - 09:55

Nina Van De Graaf:

hoi beste tom we hebben het filmpje binnen gekregen het is heel leuk en bedankt maar moest het nou op de kop zijn echt maar bedankt het was gezellig en tot naar de verkantie dan kom ik een keer langs

groetjes nina

Tom

Tom, nice to meet you. Teacher at a school for kids with special needs. Besides that I also work in a pub once in a while. I love to travel, alone ore with close friends. Mostly big city's, but i also love to feel the culture in far away countries. I'd love to read youre reaction. Follow meand let me know what you think of it. Tom

Actief sinds 02 Okt. 2010