putrajaja - Reisverslag uit Ladang Galloway, Maleisië van Tom Rongen - WaarBenJij.nu putrajaja - Reisverslag uit Ladang Galloway, Maleisië van Tom Rongen - WaarBenJij.nu

putrajaja

Blijf op de hoogte en volg Tom

23 April 2014 | Maleisië, Ladang Galloway

Goeden avond!!

Wat fijn dat we al volgers hebben!

Na een lange vlucht van 13 uur zijn we veilig aangekomen in Maleisië. Het weer is heeeeeerlijk...30+ en lekker vochtig. Dagelijks van 1300 tot 1600 uur knallende onweer maar dat mag de pret niet drukken.

Het hotel hier in Putrajaja is prachtig.. Sprookjesachtig... Jammer dat het eten hier geweldig lekker is... Hebben we niets om over te zeuren.. Haha

We zijn net terug uit Kuala Lumpur. Bij de KL-towers hebben we gegeten en onze ogen uitgekeken...
Ik heb het na het eten pas gechecked... Maar de "soft shell crab" was inderdaad complete crab met weke huid... Best lekker eigenlijk... Tzag er alleen niet uit.

Noor is een grote meid. Een echte wereldreiziger. Ze eet, danst, zwemt, zingt de hele dag en is uber vrolijk...

Groetjes van ons alledrie. Ik. Ga me insmeren want de muggen denken dat ik een lopend buffet ben....

Tot snel!

  • 24 April 2014 - 08:03

    Gerrie:

    en ik denk maar denken dat het jezelf maar behelpen is in tentjes slapen en zo, maar dit ziet er heel mooi uit. fijn dat Noor het zo leuk heeft. Wederom een fijne dag vandaag. x

  • 24 April 2014 - 19:00

    Teun Leenders:

    Beste Tom!

    Bedankt voor de leuke kaart. Ik heb ook veel
    gelachen met jou. Ik hoop dat je een toffe vakantie
    hebt (en ik hoop dat je heel terug komt) maar
    het belangrijkste is dat ik veel heb geleerd en een
    leuk jaar heb gehad.
    groetjes aan iedereen (-:

    Teun Leenders

    (en nu moet ik poepen)

  • 24 April 2014 - 19:13

    Jeremy Willems:

    Heey Tom,
    Bedankt voor de leuke kaart en gelukkig dat je veilig aangekomen bent.
    het is wel jammer dat je het laatste stuk van het jaar niet meer meemaakt.
    ik heb het onwijs leuk met jou gehad


    Groetjes, Jeremy!

  • 24 April 2014 - 21:21

    Wesley:

    Oooow dat klinkt heel slecht ;-)

    Alleen die crab?? Ieeeeeuw! Op naar de gebakken sprinkhanen en gefrituurde wormen :-)

    Groetjes aan de 2 dames.

    x

  • 25 April 2014 - 09:29

    Yvonne:

    Hey Inge,Tom en Noor,

    Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn en al lekker aan het genieten zijn van de Malaysia cuisine:) hier in Down Under ook alles prima,dit gaan jullie ook allemaal zoooo leuk vinden!weer heerlijk eten en mooie steden.Vriendelijke mensen en veel te beleven.
    Vandaag Whitsundays geweest met een bootje,echt Wauw!!
    Trouwens hebben jullie wifi voor whays app? Xx y

  • 26 April 2014 - 08:05

    Moniek :

    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG......
    GR SAM EN MONIEK

  • 29 April 2014 - 20:21

    Karin:

    Hallo vriendje en vriendinnetjes,fijn dat alles goed gaat dikke knuffels uit leende!!!

  • 10 Mei 2014 - 20:53

    Monica.:

    Haaaaaa, leuk om jullie te volgen. Ik probeer als een vlinder mee te vliegen. Wat een afstanden zeg. Geniet van alles om jullie heen, en laat weer van jullie horen. Liefs MOnica en fam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Tom, nice to meet you. Teacher at a school for kids with special needs. Besides that I also work in a pub once in a while. I love to travel, alone ore with close friends. Mostly big city's, but i also love to feel the culture in far away countries. I'd love to read youre reaction. Follow meand let me know what you think of it. Tom

Actief sinds 02 Okt. 2010
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 17683

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 15 Juli 2015

wereldreis part 1

Landen bezocht: