Misty Mountains - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tom Rongen - WaarBenJij.nu Misty Mountains - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tom Rongen - WaarBenJij.nu

Misty Mountains

Door: Mr stommy

Blijf op de hoogte en volg Tom

20 Mei 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo....

Wolkjes met wit-roze randjes die de bergtoppen kietelen...
Didgeredoo klanken die zachtjes boven de golven uitkomen en me in slaap wiegen...
Stille watertjes die de goud rode blaadjes en bergen weerspiegelen...
Diertjes in al hun pracht die,dag in dag uit, de mooiste concerten geven...
En hete zwembadjes tussen palmbomen en varens, met kraakhelder water uit thermische bronnen..
Denk dat ik het wel ga missen...

Maar zoals het hoort even wat mensen bedanken...

Meneer de politieagent die me aan de kant zette met zwaailicht en me een ticket wilde geven voor "dangerously passing"... Ik kon weinig anders om die caravan die ineens ging stoppen in te halen... Maar meneer agent wilde dat ook doen.. Tegelijk met mij.. Na een heel verhaal over inhalen, knipperlichten en veiligheid voorop besloot hij met... Je krijgt och echt een ticket... Maar meneer zag na 5 minuten in z'n auto nadenken denk ik wel in dat het blijkbaar niet handig was... Thanx ever so much!!! Staat natuurlijk niet sjiek op m'n c.v.

De geweldige gidsen van grotten, boottochten en hobbithuisjes. Die laatste spande trouwens de kroon ( of spant hij de troon?? ) een kruising tussen Roy Donders en Daffy Duck... Gelispel, standaardgrapjes ( nee ook deze had geen humor) en een geweldig uiterlijk maken zon hobbit ervaring toch wat specialer...

Alle duizend gloeiwormpjes met hun mooie kontjes.

De Kiwi.. Nieuw Zeelands grote trots.. Mooi lief klein pluizig vogeltje.. Wss als ik n tattoo neem, wordt jij het onderwerp.. Met je kleine pootjes, en schattige oogjes en lieve snaveltje..
Jammer dat we je alleen op plaatjes zien.. Je woont blijkbaar op kleine plekjes die zwaar beschermd zijn..

Mãori mensjes... Maar daar had ik t al over gehad.. Thanx anyway... Volgende keer ga ik voor de surfdudes :)

Alle Thaise restaurants die we aangedaan hebben... We denken erover zélf n reisgids te maken voor good food :) youre the best!!!

De varens en witte fluimpjes die overal groeien en ons begeleiden..

De top 10 campings waar we wél langer dan 5 min mochten douchen.. ( na drie minuten wachten op warm water )

Alle hot pool campings met uitzondering van camping Oase.. Die zullen we raar opgekeken hebben toen we , na betalen, met piepende banden wegreden na het zien van hun roestbakken van beton... Vast lekker warm maar nee bedankt :)

We hebben genoten... Op naar Fiji en dan Australië...

Kus van ons!

  • 20 Mei 2014 - 11:36

    Suze:

    Ben er stil van......

  • 20 Mei 2014 - 11:36

    Yvonne:

    Hai Tom, wat kan jij toch heerlijk schrijven :-) ontzettend leuk om te lezen. Wat een geweldige ervaring moet dat zijn voor jullie. Wacht op het volgende verslag hahahaha have fun and enjoy life.....x

  • 20 Mei 2014 - 19:54

    Gerrie:

    ik pas me bij de bovenstaande mails aan........... mijn stiltes duren nooit zolang dat weten jullie.
    Maar mijn voorstel is om een reisbundel vol met verhalen te maken deze te verkopen en dan kunnen jullie dit blijven doen. goed voorstel.....? x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Tom, nice to meet you. Teacher at a school for kids with special needs. Besides that I also work in a pub once in a while. I love to travel, alone ore with close friends. Mostly big city's, but i also love to feel the culture in far away countries. I'd love to read youre reaction. Follow meand let me know what you think of it. Tom

Actief sinds 02 Okt. 2010
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 17668

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 15 Juli 2015

wereldreis part 1

Landen bezocht: