Aftellen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tom Rongen - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tom Rongen - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Tom

10 April 2014 | Nederland, Eindhoven

We hebben er zin in...
En zijn er klaar voor.

To do lijstje is klaar
Stapeltjes voor inde koffer groeien
Nog 1 weekje werken, kindjes uitzwaaien... En dan gaat het beginnen...

• 11 April 2014 - 05:40

Yvonne:

Wat leuk,ga het zeker volgen en wens jullie een hele goede reis toe met mooie ervaringen en heel veel plezier! wij vliegen vandaag naar Down Under en ga leuke tips doorsturen. Liefs yvonne

• 21 April 2014 - 15:49

Monica.weijers:

Geniet van de vakantie. Wij zijn nu al nieuwsgierig wat je allemaal mee maakt.
    Lieve groet Jeen, Juul, Siebe en MOnica.

• 22 April 2014 - 06:12

Moniek Smits:

Wens jullie heel veel plezier, geniet ervan en we gaan het zeker volgen.
    Dikke kus.....Sam en moniek

• 22 April 2014 - 15:20

Nina:

hoi tom ik ben het nina hoe gaat het heb je het naar je zin of is het anders we hebben een nieuwe vis nu heb je er drie tom ,annelies en yoyo

• 23 April 2014 - 16:02

Gerrie:

Hi Jongens, ik hoorde dat jullie veilig geland waren en alles goed gegaan was.
    Ben benieuwd naar jullie verslag, heel veel plezier and we keep in touche!!
    en Noor, nu moet je ipv papa Tom elke morgen maar heeeeel vroeg wakker maken!!.vind ie fijn.
    Dikke x Gerrie

Tom

Tom, nice to meet you. Teacher at a school for kids with special needs. Besides that I also work in a pub once in a while. I love to travel, alone ore with close friends. Mostly big city's, but i also love to feel the culture in far away countries. I'd love to read youre reaction. Follow meand let me know what you think of it. Tom

Actief sinds 02 Okt. 2010